אלקין: "חוסר האמון של נתניהו בבן גביר פוגע במערכת"

אסתי פלד No Comments on אלקין: "חוסר האמון של נתניהו בבן גביר פוגע במערכת"

ח"כ זאב אלקין בריאיון למהדורה המרכזית: "לא זוכר תקדים למצב כזה שהשר לביטחון לאומי לא משתתף בהערכות מצב אצל רה"מ. זה פוגע במערכת, אבל בן גביר קנה את חוסר האמון ביושר"

זאב אלקין צילום: Tomer Neuberg/Flash90
21:52
30.04.24
אבי מימרן No Comments on ח"כ שמחה רוטמן: "אנחנו ברגע של להיות או לחדול"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ זאב אלקין (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למדיניות הממשלה במאבק בטרור: "יש דבר אחד שאי אפשר להתעלם ממנו, שזה לא עובד. המצב הולך ומחמיר ובסופו של דבר אנחנו רואים שמספר הקורבנות הולך וגדל ולכן צריך לחשוב איך משנים את דרכי העבודה. כי משהו לא עובד. ודבר שני, אם אתה רוצה להיאבק עם הטרור תרדוף אותו אצלו בבית. אם תשחק רק הגנה בסוף היא תיפרם. אלה העקרונות".

"ועוד משהו שאני לא תמיד רואה שהממשלה עומדת בו", הוסיף אלקין. "את הטרור מנצחים בעשייה אמיתית והרבה פעמים אפורה ולא בכותרות בתקשורת. שם זה לא עובד. המצב שאני לא זוכר כמוהו שמתקיימות הערכות מצב אצל רה"מ והשר לביטחון לאומי לא בחדר כי פוחדים שהוא ידליף – זה מצב לא תקין כי אז אין סנכרון בין צה"ל למשטרה. אבל בן גביר הרוויח את חוסר האמון הזה ביושר. אם ראש הממשלה לא נותן אמון בשר לבט"ל שהוא מינה – כל המערכת נפגעת".

לאחר מכן התייחס אלקין, לשעבר שר השיכון, למצוקת הדיור ולעיר כסיף: "התכנון של העיר כמו שאני מכיר אותה כולל גם יצירת מקומות תעסוקה. העובדה היא שרק כשהתחלנו להתקדם עם זה קיבלנו פניות מהרבה קהילות חרדיות. מי שמוביל את זה – זה אדם עם הרבה מאוד ניסיון שמאמין בסיפור של כסיף. זה אותו אחד שהוביל את ביתר ואף אחד לא האמין שזה יצליח".

על ביטול עילת הסבירות: "אם מחפשים לחזק את היכולת של הממשלה לקבל החלטות בנושאי מדיניות שבית המשפט לא יתערב בהם בעילה של סבירות – בהחלט היינו מוכנים להגיע להבנות על זה, אבל רוטמן מקדם משהו אחר לגמרי, שזה לאפשר לכל שר להיות חופשי לחלוטין במינוי לכל תפקיד וזה כבר יאפשר מינויים שלא עומדים בשום קריטריון".



0 תגובות